Przeskocz do treści

Bank Millennium i spacje

Jestem rozłożony na łopatki, zdruzgotany, przerażony... Brak wyszukiwania operacji bankowych, jeśli numer rachunku był podany ze spacjami, był w IT Fuckup obśmiewany w przypadku mBanku... w 2012 roku. Okazuje się zaś, że identyczny błąd występuje w Banku Millennium obecnie -- DZIEWIĘĆ lat później!

Nie pozostaje więc nic innego, jak po 9 latach zacząć jeszcze raz w ten sam sposób...

Czy macie świadomość, że internetowy system transakcyjny mBanku Banku Millennium nie potrafi prawidłowo wyświetlić historii operacji, jeśli podany w wyszukiwarce numer konta zawiera spacje? Trudne do uwierzenia? Hm… w 2012 roku w 2021 roku trochę tak…

A jednak! System twierdzi, że nie znalazł żadnych operacji w danym okresie:

Po usunięciu spacji z numeru konta nagle... Och!

Dokładnie ten sam numer rachunku, raz wpisany ze spacjami, a raz nie, oraz ten sam okres czasu. Raz operacje są, a raz… nie!

Prawdę mówiąc, musiałem aż chwycić się biurka, żeby nie spać z krzesła, gdy sobie to uświadomiłem. Mamy od dwunastu lat dwudziestu jeden lat dwudziesty pierwszy wiek, a rzekomo najlepszy bank internetowy jeden z lepszych banków internetowych w Polsce ma takie błędy?

Co robi Wasz dział Q&A, skoro nie potrafił wychwycić tak oczywistego i banalnego błędu w ciągu piętnastu lat ponad dwudziestu lat istnienia banku? Grzyby zbiera?

Zostaw komentarz