Na polskim rynku medialnym nie brakuje tandetnych portalików, które w zamian za marne parę groszy z reklam wyświetlają gówno-reklamy obiecujące złote góry, diety-cud i czarodziejską odmianę życia bez ruszenia paluszkiem. Czyli przesłanie mówiące wprost:
Drogi czytelniku... wiemy, że jesteś kompletnym kretynem i żerujemy na tym.
RMF24 to portal-dno, który należy do tej grupy, ale nawet coś takiego wynosi na nowy poziom. Bije pozostałe portale na głowę mechanizmami pozycjonowania takich gówno-reklam.
Proszę, a o to dowód:
Nóż się w kieszeni otwiera. Dla marnego zysku z ginącego rynku reklam (bo przecież Polacy jednak kretynami nie są i gówno-reklam w ogóle nie oglądają) pseudo-pisarzyny z RMF24.pl dopuściły do wymieszania w jednym kotle wielkiej ludzkiej tragedii i jednej z licznych u nich gówno-reklam.
I wyszło, co wyszło. Tekst o ofiarach huraganu zilustrowany nagim fagasem płaszczącym dupsko w rzekomo własnym basenie. Oraz tekst gówno-reklamy sugerujący, że inwestując tysiąc złotych prawie 79 tys. zł w godzinę zarobił... minister Sławomir Nowak Witold Bańka (Spoxman, dzięki!)...
Dno, iście w stylu RMF.
To jest minister od sportu Witold Bańka, a nie Nowak.
Dzięki! :>