Aby zgłosić naprawę serwisową w serwisie Lark konieczne jest zarejestrowanie konta w ich systemie RMA. E-mail otrzymywany po rejestracji ujawnia skrajną indolencję twórców tego systemu. Okazuje się, że są jeszcze na tym świecie systemy, które wysyłają hasło użytkownika plain-textem w mailu aktywacyjnym.
Oto dowód:
(brak polskich liter w treści maila pozostawiamy bez komentarza)
Ale -- uwaga! -- opisywany tu system RMA to nie twórczość własna firmy Lark, tylko część oprogramowania firmy Meteoryt, zwana Asystent Online.
A gdy przyjrzeć się stronie internetowej firmy nieco bliżej, to można znaleźć parę innych fajnych kwiatków. Na przykład, ciągle przekierowywanie użytkownika (w treściach dokumentów) między stronami meteoryt.pl i meteoryt.com, które nie są bliźniacze, tylko zawierają różne treści. Albo pisanie z uporem maniaka nazwy "warmińsko-mazurskie" z dużej litery.