P\u00f3\u0142tora roku po pierwszym wpisie<\/a> us\u0142uga \"MojaKia\" p\u0142ynie na ca\u0142ego nadal. Nie dzia\u0142a logowanie, rejestracja ani reset has\u0142a -- wszystkie trzy operacje ko\u0144cz\u0105 si\u0119 przekierowaniem z powrotem na stron\u0119 g\u0142\u00f3wn\u0105 us\u0142ugi<\/a><\/p>\n Oczywi\u015bcie ani spece od wizerunku marketingowego ani administratorzy strony WWW nie wpadli na tak oczywisty pomys\u0142, jak wywieszenie jakiej\u015b informacji o przerwie technicznej etc.<\/p>\n <\/p>\n Dodatkowo, pr\u00f3ba zg\u0142oszenia tego problemu (tego lub dowolnego innego) do Kia to droga przez m\u0119k\u0119, bo formularz kontaktowy Kia<\/a> projektowa\u0142 kretyn.<\/p>\n Nie do\u015b\u0107, \u017ce przesy\u0142ana wiadomo\u015b\u0107 musi by\u0107 ekstra kr\u00f3tka (nie wi\u0119cej ni\u017c 300 znak\u00f3w) to jeszcze po przekroczeniu tego limitu pole 2. Zapytanie<\/code> jest podkre\u015blane na czerwono, klawisz
Wy\u015blij<\/code> robi si\u0119 nieaktywny i... tyle. U\u017cytkownik, kt\u00f3ry nie domy\u015bli si\u0119, \u017ce problem wynika ze zbyt d\u0142ugiej wiadomo\u015bci nie b\u0119dzie mia\u0142 bladego poj\u0119cia, czemu nie mo\u017ce wys\u0142a\u0107 wiadomo\u015bci.<\/p>\n